Informatii privind serviciul de livrare

Transport gratuit pentru orice comanda peste 400 ron.

Comenzile achitate cu cardul pot fi livrate in 2 ore in Bucuresti si Ilfov. Costul este de 29 ron iar cele 2 ore se considera din momentul confirmarii platii. Pentru urgentare va rugam apelati numarul de contact de pe site 0729 555 991.

DIN MOTIVE DE SIGURANTA, SERVICIUL DE LIVRARE IN 2 ORE ESTE DISPONIBIL IN CONDITII METEO FAVORABILE.

Produsele comercializate de catre societatea Perfect Products sunt livrate folosind serviciul de curierat rapid SAMEDAY. Iar comenzile urgente care se incadreaza in conditiile de mai sus se livreaza in regim propriu.

Fiecarui client i se va comunica nr de AWB de indata ce expeditia a fost pregatita si poate fi urmarita pe www.sameday.ro

Toate produsele sunt noi, originale si livrate in ambalajul producatorului.

Renuntarea la cumparare (retur)

Regulament privind serviciul de retur

Clientii pot returna gratuit in termen de 14 zile calendaristice produsele cumparate www.domnulgoe.ro conform regulilor prezentului regulament.

Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.

Cum puteti returna produsele achizitionate de la PERFECT PRODUCTS:

Pe www.domnulgoe.ro pot fi returnate  in termen de 14 zile calendaristice:

• prin accesarea din contul de utilizator al siteului  a liknului  https://www.domnulgoe.ro/returnari

• prin trimitere unui email la adresa contact@domnulgoe.ro sau domnulgoe.ro@gmail.com 

Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza: de la data livrarii produsului in cazul in care produsul a fost achizitionat de pe www.domnulgoe.ro; in cazul unei comenzi care contine mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.

Conditiile referitoare la produsul returnat

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:

• Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;

• Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Produse care nu sunt acceptate la retur

• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: suzete, biberoane, etc);

• inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost 

• produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

• produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

• daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

• in cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.

• In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza ALTEX cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site, notificare pe email la adresele mentionate mai sus.

Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a facut prin Formularul de Retur de pe site, in termen de maxim 24 ore de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata. Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala. Suma aferenta returului,  mentionata in facture de stornare, se va returna prin transfer in cont bancar.

In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?

Rambursarea sumelor pentru returul online se va face in cel mult 7 zile de la data la care PERFECT PRODUCTS intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care PERFECT PRODUCTS este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, Altex va prelungi termenul in mod corespunzator.

Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului

In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii PERFECT PRODUCTS vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.

Costul de returnare a produslui este suportat de catre cumparator.

PERFECT PRODUCTS poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.